brill thrill

Updated on Nov 01, 2008
Maurie and Eve top - Lee jeans - Wittner shoes
8677813121 7447091290 2031562105
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
37 votes
Comment_link
19 comments
Fav_link
0 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
fashrash 's Thoughts:

my hair is in a constant bun because i haven’t had the time to wash it in 3 days and it’s disgusting. when i’m working i have thick rimmed tortoise shell glass on and i look like a librarian. but a hot one i hope haha.

in typical fashion, i wore more black today. it was my brother’s birthday dinner tonight and i lost track of time so the best i could do was take my Cramps t-shirt off, put this tank on and drown myself in versace red jeans woman.

when i saw a pic of jen brill wearing something similar in a dress i was thrilled…so i think i’ll get more wear out of this tank than normal.

ummm
ahhh i think that’s all i have to say.

x

Comments (19)

lilyob1989
lilyob1989 on July 09
i adore your studded top x
furrrampage
furrrampage on May 28
shoes and top amazing! love the studs!
KyrasThreads
KyrasThreads on November 14
This is beautiful!
simpletonfashion
simpletonfashion on November 12
wow i love your tank! you look so pretty!
CLR
CLR on November 09
i love your outift! amazinggggg!
Maeko
Maeko on November 02
It is fucking brill. I want your legs.
YoureWrongImRight
YoureWrongImRight on November 02
holy shit. your body is amazing. its like, 80 % legs, 20% everything else!!! im SOOOOOOOOOOOO JEALOUS. btw excuse my outward ignorance, but are you korean?? you look like that gorgeous chick from My Sassy Girl!!! your so beautiful toO!!!! i loooooove your outfit, it fits you like nothing else!
fashrash
fashrash on November 02
i had to google my sassy girl:) i don't tink i look like the girl because i have such a ginormous square face but thank you anyway:) i'm not korean but back when i used to waitress i got asked that all the time! both my parents were from malaysia
pwincessbebe
pwincessbebe on November 02
supermodel body !
fashrash
fashrash on November 12
haha x
hirondelle
hirondelle on November 02
great tank, yes!
jenesaisquoi
jenesaisquoi on November 01
so fierce! great jacket
PaulaVillage
PaulaVillage on November 01
so amazing!!!
egghead
egghead on November 01
WOW your legs are long o.o
girlychic
girlychic on November 01
i love the metal studded top.
joannaladrido
joannaladrido on November 01
the metal stud detail on your top is divine! and i love how this flatters you perfectly
fashrash
fashrash on November 12
aw thanks sweetie
mikey_yeah
mikey_yeah on November 01
how did u know about my librarian thing ;)
ElenaAbaroa
ElenaAbaroa on November 01
hahaha your face doesnt look banana poo anymore!!!and I love librarians!!!it must be an amazing job, i love books!i really like metal studs over the tees!
fashrash
fashrash on November 02
haha i guess it doesn't! nice new profile pic:)
lissakahayon
lissakahayon on November 01
You look amazing!!!! Love your shoes!!
mi7esng
mi7esng on November 01
I love this!!!
inKARLcerating
inKARLcerating on November 01
i love your skininess!! swear! i love the polka dot tank top!
fashrash
fashrash on November 01
you''re always so sweet x it's not a polka dot tank top though they are metal studs:)
Continue_with_facebook
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
Continue_with_facebook
or login below
Username
Password